Inloggen Social Schools

Open dagen

Twee keer per jaar bieden wij een laagdrempelige manier om kennis te maken met de Meent: de open dag. Met deze open dag willen wij ouders de gelegenheid bieden om samen met hun zoon/ dochter een school uit te zoeken die ben hen past.

We hebben ervoor gekozen om de kennismaking op afspraak plaats te laten vinden, zodat we voldoende tijd hebben om met elkaar in gesprek te gaan. Voor inschrijving op 1 van deze tijdstippen kunt u een mail sturen naar: info@bs-demeent.nl Geef daarbij uw voorkeur aan en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een afspraak in te plannen. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om een open dag te bezoeken dan nodigen wij u uit om contact op te nemen met de school om een afspraak in te plannen.

De open dagen staan gepland op:

• Maandag    20-11-’23 om  9.00 / 9.45 / 10.45 uur
  • Donderdag 11-01-’24 om  9.00 / 9.45 / 10.45 uur